La Síndica Municipal de Greuges

La institució de la defensora del ciutadà de La Seu d'Urgell és un servei a la ciutadania i s'entén com un nou punt de proximitat i de relació entre la ciutadania i el món local.

Cal entendre la defensora del ciutadà de la Seu d'Urgell com una institució que tindrà per finalitat defensar els drets de la ciutadania en relació a l'Ajuntament i als organismes que en depenen per tal que s'hi puguin adreçar tots els ciutadans i totes les ciutadanes que se sentin agreujats per alguna actuació o resolució de l'Ajuntament de La Seu d'Urgell o de qualsevol dels organismes que en depenen.

La institució de la Síndica de Greuges de la Seu d'Urgell disposa d'un espai propi dins del l'edifici de l'Ajuntament per a poder exercir les seves funcions i poder atendre als ciutadans. L'horari d'atenció als ciutadans i ciutadanes s'ha establert de les 10h a les 12h, dimecres i divendres, tot i que es pot concertar entrevista en qualsevol altre horari convingut.

• Adreça: Plaça dels Oms, 1
  • Població: La Seu d'Urgell