Una família 'd'influenciadors' viu una experiència d'oci al Rafting Parc la Seu d'Urgell

Els bloggers de My Family Passport visiten la Seu i el Rafting Parc i comparteixen la seva aventura a través de les xarxes socials.
02-05-2016

Una família ‘d’influenciadors’ han viscut aquest cap de setmana una experiència d’oci familiar al Rafting Parc la Seu d’Urgell que han compartit a través de Twitter, Instagram i Facebook, i també al seu blog My Family Passport.

Aquesta família, formada pel pare, la mare i dos nens, han gaudit de les diverses experiències que ofereix Rafting Parc com el piragüisme, el ràfting i l’escalada al rocòdrom. També han dinat al renovat restaurant d’aquest mateix parc, i s'han allotjat a l'Alberg La Valira de la Seu d'Urgell.

A més a més, aquests ‘influenciadors’ s’han desplaçat en BTT fins a la formatgeria artesana Cal Majuba. En la seva estada a la Seu d’Urgell també han pogut visitar l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat i han conegut La Seu Medieval

Travel with Kids Group

Aquesta família pertany a la comunitat de bloggers enfocada als viatges i experiències per al públic familiar anomenada Travel with Kids Group que conformen cinc bloggers diferents.

Travel with Kids blogs està format, a més a més de My Family Passport, pels blogs Bienvenidos a Lilliput, El Pachinko, Mi pequeño Gulliver i Viajares, els quals també compartiran aquesta experiència al Rafting Parc.

Aquesta comunitat està formada per un grup de comunicadors d’experiències que recorren el món amb els seus respectius fills i comparteixen les seves vivències en els seus blogs de viatges.

#Rafting Parc

La visita d’aquests ‘influenciadors’ se n’ha fet difusió sota l’etiqueta #RaftingParc. A més està previst unes 10.000 impressions a Facebook i 200.000 a Twitter.

Recordem que Rafting Parc la Seu d'Urgell és la nova marca comercial que identifica l'oferta més lúdica del parc Olímpic del Segre, instal·lació lúdico-esportiva que s'ha fixat el repte d'esdevenir un referent en el turisme d'oci familiar de Catalunya.

A més a més, aquesta nova marca compta també amb el lema L’aventura segura que constata que els visitants poden gaudir del ràfting i de la resta d’activitats aquàtiques independentment de la climatologia que faci i de les condicions del riu; i que ho faran sense risc gràcies a les més estrictes mesures de seguretat que disposa el Parc Olímpic del Segre.