Tràmits i serveis
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, té com a objectiu ATENDRE i INFORMAR AL CIUTADÀ, DE FORMA PRESENCIAL, TELEFÒNICA o TELEMÀTICA. VOLEM DONAR-VOS UN SERVEI DE QÜALITAT!
Portal de Cerdanya 1 |
973350010 |
Si voleu venir a l'AOC per tramitar, tot i que no és obligatòria, us recomanem la cita prèvia per evitar-vos esperes i ser atesos amb la màxima qualitat possible. La podeu demanar clicant aquí o trucant al 973350010
Tenim un ampli ventall de TRÀMITS I SERVEIS TELEMÀTICS, pensats per facilitar les vostres gestions amb l'Ajuntament i evitar-vos desplaçaments :
|
|
Seu electrònicaLa Seu Electrònica és un un lloc a Internet amb un nivell superior de garanties i seguretat per donar compliment a les exigències de la Llei 11/2007 d'accés electrònic dels ciutadans als Serveis electrònics. |