Tràmits i serveis

Els ciutadans tenen a la seva disposició l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) per tal de resoldre dubtes o fer gestions presencialment. L'OAC de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell té com a objectiu principal oferir un servei de qualitat al ciutadà. Està ubicada al Carrer Portal de Cerdanya 1, vora la Plaça dels Oms.  



MESURES EXCEPCIONALS PER TRÀMITS, FACTURES i PETICIONS D'INFORMACIÓ durant el període afectació COVID-19

Davant l'excepcionalitat que suposa l'amenaça del COVID-19, de forma presencial, l'OAC de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell sols atendrà casos excepcionals en l'horari de dilluns a divendres i de 9h a 14h (Es tornarà a l'horari habitual un cop acabi aquesta situació excepcional).

Demanem als ciutadans que facin servir la TRAMITACIÓ TELEMÀTICA, com a mitja de tramitació amb l'Ajuntament, internament ens hem organitzat per donar-vos resposta per aquests mitjans. 

EXCEPCIONALMENT i pels ciutadans, empreses o associacions que no disposin d'identificació digital, admetrem TRÀMITS i RECEPCIÓ DE FACTURES a l'Ajuntament de la Seu d'Urgell via mail. Concretament podeu enviar-nos tramitacions, factures o demanar informació al mail : . Prèviament i en el cas dels tràmits, aconsellem accedir al Catàleg de Tràmits per descarregar les instàncies a omplir i informar-vos de la documentació que hem d'adjuntar.

Pels ciutadans, empreses o associacions que tingueu certificat digital ACCÉS RÀPID a la TRAMITACIÓ TELEMÀTICA GENÈRICAAmb la tramitació telemàtica genèrica podem realitzar qualsevol tràmit* amb l'Ajuntament de la Seu d'Urgell. (*) Per tràmits específics recomanem accedir al Catàleg de Tràmits on trobarem la documentació necessària i sol·licitud específica per cada tràmit. Podem omplir aquesta sol·licitud, signar-la electrònicament i fer-la arribar a l'Ajuntament de la Seu d'Urgell mitjantzant la Tramitació Telemàtica Genèrica. (Recordem adjuntant-hi la documentació específica necessària que informa cada tràmit).