217 alumnes del Pirineu comencen les PAU a la Seu d'Urgell
Puntualment a les nou del matí, i amb total normalitat.
Un total de 217 alumnes del Pirineu han començat puntualment a les nou d’aquest matí, i amb total normalitat, les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) a la sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell.
Val a dir que algunes proves específiques es realitzaran al CETAP, situat a l’edifici de les Monges.
D’aquests 217 estudiants, 75 provenen de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell (Alt Urgell), 48 de l’Institut Pere Borrell de Puigcerdà (Cerdanya) i 94 són estudiants que han cursat Batxillerat a Andorra i que sols s’examinen de matèries de la fase específica.
Els exàmens de les PAU tindran lloc entre avui dimarts i el proper dijous 6 de juny. El tribunal està constituït per la presidenta, Maria Ricart, i 8 persones més que són membres del tribunal.
Els exàmens es realitzen en horari de matí i de tarda, s’inicien a les 9 del matí, a les 12 del migdia i a les 3 de la tarda.
Els resultats de les PAU es publicaran el dimecres 19 de juny. Per sol·licitar revisió d’exàmens s’haurà de demanar del 19 al 21 de juny. Els resultats de la revisió sortiran el 2 de juliol.
Respecte a la selectivitat de setembre (convocatòria extraordinària) tindrà lloc els dies 3, 4 i 5 de setembre, mentre que la matrícula de la convocatòria extraordinària serà del dilluns 22 al dijous 25 de juliol.