990 alumnes inicien el nou curs escolar 2022-23 a la Seu d'Urgell i Castellciutat

Avui s'ha iniciat el curs escolar a educació infantil i primària. Les classes a l’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius començaran el pròxim dimecres 7 de setembre.

Aquest matí han iniciat el curs escolar 2022-23 un total de 990 alumnes d’educació infantil i de primària als centres educatius de la Seu d’Urgell i Castellciutat.

Per centres educatius, l’escola Albert Vives hi té matriculats un total de 405 alumnes; l’escola Pau Claris en té 237; mentre que un total d’11 nens i nenes estudiaran a l’escola La Valira.

L’escola de Castellciutat albergarà aquest curs un total de 31 escolars, i al col·legi La Salle hi cursaran 306 alumnes a infantil i primària.

Enguany, a la capital de l’alt Urgell han començat la seva escolarització a P3 un total de 89 nens i nenes

Tal i com s’havia anunciat, els i les alumnes d’Educació Secundària Obligatòria (ESO), Batxillerat i Cicles Formatius començaran aquest nou curs el pròxim dimecres 7 de setembre.