Admesos tots els nens i nenes que van demanar plaça per a la llar d’infants municipal ‘Els Minairons’
La matrícula dels nous alumnes serà del 5 al 9 de juny a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament urgellenc.
Totes les famílies urgellenques que van sol·licitar plaça per als seus fills i filles a la llar d'infants municipal 'Els Minairons' de la Seu d'Urgell, dins de les dates de termini, han obtingut plaça en aquest centre d'educació de 0 a 3 anys.
En total s’han presentat per aquest nou curs 2017-2018 un total de 93 sol·licituds: 59 noves i 34 d’infants ja escolaritzats en aquest centre.
Així es desprèn del llista d'admesos, exclosos i empats aprovada aquesta setmana per la Junta de Govern Local de l'Ajuntament urgellenc.
La regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, Sílvia Iscla, afirma que “un any més, complim el nostre objectiu d’acceptar totes les preinscripcions de la llar d’infants municipal”. La regidora subratlla al respecte que “és una molt bona notícia que enguany haguem augmentat el nombre de sol·licituds, això significa que estem duent a terme un bon projecte educatiu, que la feina s’està fent bé i les millores que anem incorporant any rere any són eficients”.
Matrícula
El període de matrícula a 'Els Minairons' per als nous alumnes de cara al curs 2017-2018 va del 2 al 9 de juny. Cal tramitar-la a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament urgellenc.
En el moment de la matrícula les famílies hauran de portar la domiciliació bancària amb format SEPA per a poder domiciliar les mensualitats.
També s'obrirà una llista d'espera a partir del dilluns 12 de juny, a les nou del matí, a l'OAC.