El CADÍ CANOË-KAYAK DE LA SEU D’URGELL I El KANU SCHWABEN AUGSBURG CELEBREN EL 30È ANIVERSARI
Membres del club Kanu Schwaben Augsburg celebren 30 anys de l'estada al Rafting Parc de La Seu d’Urgell.
Aquest migdia, l’alcalde de la Seu d’Urgell, Francesc Viaplana, ha rebut a la sala d’actes de l’Ajuntament, als membres del club Kanu Schwaben Augsburg ( Alemanya), on un any més, els piragüistes bavaresos i urgellencs realitzen un intercanvi per remar conjuntament als parcs olímpics de les dues ciutats.
Els piragüistes alemanys emmarquen la seva estada durant deu dies al mes d’agost a la capital alturgellenca, aprofitant així aquests dies per remar i conèixer i fer diferents activitats a la ciutat.
Aquest any, es commemoren 30 anys de l'intercanvi entre el club de piragüisme urgellenc i el club de piragüisme alemany, iniciat l’any 1993, un any després dels Jocs Olímpics, on cada any el club d’Augsburg fa una estada al Parc Olímpic del Segre de l’Alt Urgell, i per la seva part, el nostre club també fa una estada a la ciutat bavaresa.