Els nens i nenes de la llar d'infants municipal Els Minairons celebren el Carnaval

Enguany les disfresses i la decoració del centre s'han inspirat en els colors i la pintura.

Aquest matí els nens i nenes de la llar d'infants municipal Els Minairons de la Seu d'Urgell han celebrat el Carnaval juntament amb les seves respectives educadores. En aquesta festa de Carnaval també hi han participat les famílies dels petits amb qui han compartit esmorzar.


Els infants d'aquest centre de P0, P1 i P2 anaven disfressats de llapis, mentre que les educadores de pintores, ja que enguany les disfresses i la decoració d'aquesta llar d'infants estaven inspirades en el món dels colors i la pintura.