Iniciat el servei d’atenció telefònica de l’Ajuntament per part d’Integra Pirineus

Prova pilot de sis mesos que ajudarà a configurar el futur funcional del servei de telefonia del Consistori.

Aquesta setmana s’ha posat en marxa la prova pilot del servei d’atenció telefònica de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell per part d’Integra Pirineus, de 08:30 a 14:30 hores, de dilluns a divendres. 

Aquest període de proves ajudarà a configurar el futur funcional del servei de telefonia de l’Ajuntament de la Seu, el qual té una vigència fins el 31 de desembre de 2024. 

Concretament aquest servei està format per 3 persones treballadores, acompanyades d’una persona tècnica de suport d’Integra Pirineus que ajuda a aquestes persones que fan de telefonistes a adquirir les capacitats necessàries per a poder desenvolupar la tasca amb professionalitat i òptima qualitat. 

A més a més, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha dissenyat uns protocols de funcionament a seguir i s’està fent una formació a les persones telefonistes i el tècnic de suport. Aquesta formació està basada en els protocols, que són vius i es poden anar adaptant segons les necessitats que es detectin. Durant aquesta primera setmana s’està realitzant la fase de formació i primeres pràctiques, amb resultats satisfactoris. 

El regidor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament urgellenc, Jordi Mas, explica que amb aquesta col·laboració amb Integra Pirineus “volem conjuminar l’aposta per seguir donant un bon servei telefònic amb la integració de persones amb discapacitat o majors necessitats de suport, les quals  tenen més dificultats a l’hora d’accedir al món laboral. Des de l’Ajuntament de la Seu també volem contribuir per aconseguir una societat més justa i inclusiva”.