La Biblioteca Sant Agustí de la Seu ja té totes les portes amb obertura automàtica

Gràcies a una subvenció de la Generalitat de Catalunya per millorar l'accessibilitat a les biblioteques.

La Biblioteca Sant Agustí de la Seu d'Urgell compta ja amb totes les cinc portes de l'edifici amb obertura automàtica. D'aquesta manera s'ha millorat l'accessibilitat a la biblioteca a persones amb mobilitat reduïda i a famílies que hi van amb cotxets de nadons. També es millora l'eficiència energètica, es garanteix la seguretat i es millora també l'optimització de l'espai.

Aquestes obres de substitució de portes i accessos a les diferents plantes de l'edifici de la Biblioteca Sant Agustí han tingut un cost total de 27.804,47€, que s'han pogut fer front gràcies a una subvenció 25.915,00€ per part de la Generalitat de Catalunya, concretament de la línia de Subvencions per a l'impuls de l'accessibilitat a les biblioteques integrades en el Sistema de Lectura Pública de Catalunya (CLT510). 

Val a dir que aquestes noves portes automàtiques tenen un sistema de bloqueig general que es pot activar des de la planta baixa en cas d'haver d'evacuar la biblioteca.