La Seu d’Urgell revalida per tercer any consecutiu la 4a Flor d’Honor de Viles Florides
El primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de la Seu, David Servat, juntament pel cap del Servei Municipal de Parcs i Jardins, Bernat Pubill, van recollir aquest guardó en la gala celebrada a Blanes.
David Servat, el conseller Òscar Ordeig i Bernat Publill en la gala de lliurament de les flors d'honor 2024.
La Seu d’Urgell ha revalidat la quarta Flor d’Honor, guardó que concedeix el moviment Viles Florides, i que promou la Confederació d’Horticultura Ornamental de Catalunya (CHOC), que impulsa la millora d’espais urbans enjardinats en pobles i ciutats de Catalunya i Andorra.
Enguany, la 13a Gala de Lliurament de les Flors d’Honor celebrada el passat divendres a Blanes, el primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, David Servat, juntament pel cap del Servei Municipal de Parcs i Jardins, Bernat Pubill, van recollir aquest guardó que permet que el nostre municipi continuï formant part del prestigiós grup de les quatre Fors d’Honors de Catalunya.
Els representants municipals de la Seu d’Urgell van rebre el premi a mans del conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Òscar Ordeig, l’alcalde d’aquesta localitat capital de la comarca de la Selva, Jordi Hernández, i la presidenta de la CHOC, Mercè Martínez.
El moviment Viles Florides ja s’estén a més de 158 municipis de Catalunya i Andorra, amb l’objectiu de millorar els espais públics a través de l’enjardinament i l’enfortiment de les zones verdes.