L'Espai Ermengol proposa tres noves activitats en el marc del 14è cicle ‘Parlem de Formatge’

Una xerrada nutricional, un vermut i un tast comentat de formatges guanyadors de la Fira Sant Ermengol 2024.

El 14è cicle ‘Parlem de Formatge’, iniciativa que organitza l’Espai Ermengol-Museu dela Ciutat, proposa per aquests darrers dies de setembre i de principis d’octubre tres noves propostes:  

  • Dimecres 24 de setembre, a les 20h, conferència sobre ‘El formatge a la dieta: beneficis, mites i realitats’, a càrrec de la nutricionista Maria Cerqueda. L’activitat és gratuïta i no cal fer reserva prèvia per assistir-hi. 
  • Dissabte 27 de setembre, a les 12 del migdia, al pati de la Biblioteca Sant  Agustí, tast ‘Vermutegem', a càrrec de Queviures Conxita. 
  • Dissabte 4 d’octubre, a les 20:15h, a l’Espai Ermengol, tast comentat dels formatges guanyadors de la Fira de Formatges Artesans del Pirineu de l’edició 2024, a càrrec d’Eugeni Celery. 

Recordem que els tastos són de pagament. Per assistir-hi, cal fer reserva prèvia des de l’enllaç: http://agenda.laseu.cat/espaiermengol/ L’aforament està limitat a 25 persones per activitat.