Reunió a l'Ajuntament de la Seu entre l'alcalde de la ciutat, Joan Barrera, i la ministra d'Andorra, Conxita Marsol
La visita de la la ministra andorrana de Presidència, Economia, Treball i Habitatge ha servit per abordar temes d’interès d’ambdues administracions com els fluxos migratoris entre els dos territoris i explorar vies de millora de les relacions transfrontereres.
L’alcalde de la Seu d’Urgell, Joan Barrera, s’ha reunit amb la ministra de Presidència, Economia, Treball i Habitatge d’Andorra, Conxita Marsol, per abordar temes d’interès d’ambdues administracions com els fluxos migratoris entre els dos territoris i explorar vies de millora de les relacions transfrontereres.
Durant la trobada s’ha posat en valor la llarga tradició d’amistat i cooperació entre Andorra i la Seu d’Urgell, i s’ha coincidit en la necessitat de continuar treballant plegats per afavorir la mobilitat laboral, la cohesió social i les oportunitats de desenvolupament econòmic i cultural.