Usuaris i usuàries de l'Escola de Salut de les Persones Grans del CAP de la Seu visiten l'Ajuntament
Aquestes persones han conegut la història de l'edifici consistorial a través d'una visita guiada a càrrec de l'historiador Lluís Obiols.
Usuaris i usuàries de l’Escola de Salut de les Persones Grans del Centre d’Atenció Primària (CAP) de la Seu d’Urgell han visitat aquest matí l’edifici consistorial on han estat rebuts per l’alcalde urgellenc, Francesc Viaplana, i la tinent d’alcalde d’Atenció a les Persones i regidora de Gent Gran, Marian Lamolla.
Aquestes persones, acompanyades per la referent de Benestar Emocional Comunitari del CAP de la capital alturgellenca, Maria Miró, han conegut els diferents serveis municipals. A més, també han pogut gaudir d’una petita classe d’història sobre els orígens de l’edifici de l’Ajuntament de la Seu, a càrrec de l’historiador Lluís Obiols, a través d’una visita guiada.
Recordem que l’Escola de Salut de les Persones Grans té com a objectiu millorar l’estat de salut percebut de les persones majors de 65 anys, així com també els seus coneixements i habilitats en salut de les persones que hi participen i augmentar el suport social i les relacions personals entre els/les participants.
En el marc d’aquest programa, des de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell se’ls hi ha organitzat una visita a l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat i una classe de Ioga.