Notícies
Adjudicades les obres de remodelació i ampliació del búlder d’escalada del poliesportiu municipal de la Seu d’Urgell
L’actuació es portarà a terme en 12 setmanes a comptar a partir d’avui mateix.
Cadí La Seu jugarà la temporada vinent, i per primera vegada, a l'EuroCup Women
Així ho han anunciat aquesta tarda el president de l'AE Sedis Bàsquet, Pere Porta, i l'alcalde de la Seu d'Urgell, Jordi Fàbrega. "El Somni europeu arriba a la Seu".
Entrada gratuïta per tothom a la piscina municipal de la Seu d’Urgell a causa de l’onada de calor
La mesura és per avui dijous 27, demà divendres 28 i dissabte 29 de juny, dies que es preveu una pujada excepcional de les temperatures L’aforament està limitat a 472 persones.
La Seu d’Urgell obre aquest divendres la temporada de bany amb una jornada de portes obertes de la piscina municipal
La instal·lació romandrà oberta fins el diumenge 1 de setembre, i obrirà les nits del 23 de juliol i el 19 d’agost amb activitats adreçades al jovent.
Sortida de la 3a etapa de la Transpyr 2019 des de la Seu d'Urgell
Els 400 ciclistes han arrancat des de la zona esportiva municipal per cobrir un total de 107 quilòmetres fins arribar al Pont de Suert.
La Delegació del Pirineu del COAC organitza una jornada per conèixer el Parc Olímpic del Segre
L'activitat, que es farà demà dissabte, inclou una exposició, una visita guiada i un dinar, en què es parlarà de la transformació del riu a la Seu d’Urgell del 1982 al 1992.
L’associació benèfica Jocs sense Fronteres organitza la segona matinal esportiva i curses solidàries
Aquest diumenge 9 de juny, a partir de les deu del matí, al Parc del Segre de la Seu d’Urgell.
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell obre un concurs públic per a la remodelació i ampliació del búlder d’escalada del poliesportiu municipal
Aquesta va ser una proposta aprova en els Pressupostos Participatius de l’any passat.
La Seu d’Urgell torna a ser etapa de la Transpyr Coast to Coast, prova ciclista que enguany celebra la seva desena edició
El pròxim dilluns 10 de juny, 400 ciclistes arribaran a la zona esportiva municipal, i prendran la sortida l’endemà, dimarts 11, per seguir la marxa que va de Roses fins a Hondarribia.
Tot a punt per celebrar l’11è Torneig Ciutat de la Seu d’Urgell de bàsquet per a persones amb altres capacitats
Aquest dissabte 25 de maig, de 9 a 14 hores, al Palau Municipal d’Esports, on s’hi donaran cita 200 esportistes de 19 equips pertanyents a 11 clubs catalans.
El Servei Municipal d’Esports obrirà dilluns vinent les inscripcions per les estades esportives d’estiu per a infants i adolescents
Durant els mesos de juliol i agost, els nascuts i nascudes entre el 2004 i el 2013 podran participar de les moltes activitats que s’ofereixen a ‘A l’Estiu, Tot l’Esport’ i ‘A l’Estiu, Aventura’.
Els participants a l’Escanyabocs 2019 satisfets amb l’organització i el recorregut de les proves
La Seu d’Urgell gaudeix d’un bon temps que ha permès celebrar totes les proves esportives amb total normalitat.
L’Escanyabocs 2019 repeteix l’èxit d’atletes inscrits de les darreres edicions
Aquest cap de setmana la Seu d’Urgell tornarà a ser la capital de l’esport a la natura al Pirineu.
'Del Nordic Walking cap al Modern Nordic Walking', xerrada de l'especialista finlandesa Tiina Arrankoski
L'acte tindrà lloc demà dijous 16 de maig, a les vuit del vespre, a l'Espai Ermengol. També hi intervindran Albert de Gràcia, president de Marxa Nòrdica Cadí-Pirineus, i Jordi Pau Caballero, president de Nordic Walking Pirineus.
La Seu d’Urgell presenta l’Escanyabocs’19, la 12a edició de l’esdeveniment esportiu en el medi natural singular i únic al Pirineu
Se celebrarà el cap de setmana del 18 i 19 de maig al Rafting Parc. Inscripcions a www.escanyabocs.com fins el dijous 16 de maig. Enguany es regalarà a tots els participants un got de silicona reutilitzable per poder hidratar-se en els avituallaments.
La Seu d’Urgell celebra aquest diumenge el 39è Cros Escolar de Primavera
Les curses escolars s’iniciaran a les deu del matí, mentre que les curses de llar d’infants i d’educació infantil ho faran a dos quarts de dotze del migdia. Per participar a la cursa caminada popular, que s’iniciarà a l’una del migdia, cal pagar inscripció 5 euros i s’obsequiarà amb una samarreta.
La Seu d'Urgell i l'ICF aposten per uns Campionats del Món de Piragüisme sostenibles amb el medi ambient
Durant les competicions que tindran lloc la darrera setmana del mes de setembre al Parc Olímpic del Segre. L'experiència servirà de prova pilot per a totes les competicions mundials de la Federació Internacional de Canoa.
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell torna a convocar les subvencions adreçades als clubs esportius de la ciutat
A partir del 13 de maig i fins el dia 31, es podran sol•licitar aquests ajuts que compten amb una partida pressupostària de 10.000 euros.
L'espectacle del millor canoe slalom torna a la Seu d'Urgell amb la Copa Pirineus
Aquest cap de setmana, 13 i 14 d'abril, tindrà lloc al Parc Olímpic del Segre la segona prova d'aquesta competició internacional d'ambdós costats del Pirineu.
Segueixen els preparatius per a la celebració del Campionat del Món de Piragüisme 2019 a la Seu d'Urgell
El comitè executiu s'ha reunit aquest dimecres al Parc Olímpic del Segre. Es calcula que gairebé 400 persones participaran en les tasques de planificació i de realització de les proves.
Es reactiva la campanya ‘Fem memòria esportiva a la Seu i a l’Alt Urgell’
L’Ajuntament urgellenc recorda i reforça la campanya per la recuperació, digitalització i preservació d’imatges i documents esportius històrics de la ciutat i comarca, en col·laboració amb l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell.
El documental “Units per les Muntanyes” dirigit per Eva Clausó s'emetrà aquest dimecres per Esport3
Aquest treball audiovisual, que fa un recorregut pels deu anys del Circuit Fer de curses de muntanya, compta amb el suport de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell.
El partit Cadí la Seu-Araski de Vitòria de la Copa de la Reina es podrà seguir en directe des del Palau d'Esports
A partir de les set de la tarda, a través de la pantalla LED d'aquesta instal·lació esportiva municipal.
El comerç i l’hostaleria urgellencs es bolquen amb el Cadí La Seu en la seva participació a la Copa de la Reina de Bàsquet
Amb el concurs 'Troba les jugadores!, decoració de Carnaval amb els colors del Sedis, descomptes en restaurants i partits en directe des del Palau d'Esports.
L’Associació Marxa Nòrdica Cadí-Pirineus proposa 3 nous reptes d’excursionisme per l’Alt Urgell amb 10 rutes diferents
‘Els dominis de Sant Quiri’ és la primera sortida programada que tindrà lloc aquest diumenge 24 de febrer, que recorrerà boscos centenaris i el cim emblemàtic de la comarca, i que s’emmarca en les rutes temàtiques.
Instal·lat un nou marcador electrònic al Palau Municipal d’Esports
La nova pantalla LEDs és un marcador de darrera generació per a tot tipus d'esdeveniments esportius i alhora permet la projecció de tot tipus de vídeos i imatges, tant enregistrades com en directe.
Homenatjats 27 esportistes urgellencs pels èxits assolits durant l’any 2018
La gala d’hivern, celebrada aquest vespre a la sala la Immaculada, reconeix a 23 piragüistes, 3 patinadors i 1 karateka, que són obsequiats per part de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.
27 esportistes de la Seu d’Urgell a la gala de reconeixement pels mèrits obtinguts durant el 2018
L’acte institucional se celebrarà aquest divendres 1 de febrer, a les 20 hores, a la sala la Immaculada per reconèixer els resultats meritoris de 23 piragüistes, 3 patinadors i 1 karateka.
Actuacions per millorar la climatització i la calefacció del Palau Municipal d’Esports
La pista d’aquest equipament esportiu comptarà també amb un nou marcador de leds.
S'instal·la una canal a la coberta de les graderies del camp de futbol
També es canvien les dues darreres portes de fusta que quedaven per dues portes metàl·liques, més resistents i segures.